Ledningen informerar

Välkomna tillbaka till en ny termin!

Det har skett lite förändringar i ledningsgruppen under sommaren. Ny som Förste förskollärare är Linda Mattsson. Hon kommer själv att presentera sig och förskolans pedagogiska fokus under hösten.

Jag, Gunilla, tar över som biträdande rektor efter att varit Förste förskollärare  på Diamantens och Lillstjärnans förskolor i 6 år. Jag känner till Linbäret och dess personal genom att jag arbetat inom området. 



Flera av barnen och personalen har träffat mig i min roll som Förste förskollärare när vi har haft samarrangemang. Men jag ser fram att lära känna era barn och er ännu mer.


 Här har vi just firat "Pride"-allas lika värde, med Oxies alla förskolor på Oxie centrum.

                                                  

  Vi önskar er en trevlig helg och hopp om ett gott samarbete/ Gunilla och Linda

Populära inlägg