En vecka på ekorren ( barnens egna inlägg)


Idag fick barnen berätta något som dom tyckte varit roligast ifrån denna veckan som gått och här kan ni läsa vad barnen berättade och vad dom tyckte var roligast. :)


- "Jag har lekt med mina kompisar och det tyckte jag var jättekul. Vi lekte med dockorna"

-"Jag tyckte de var kul när jag och två andra kompisar pysslade vid det höga bordet inne på ekorren"

-"Jag tyckte va kul när vi varit ute för då har jag lekt med alla mina kompisar och spelat fotboll."

-" Jag tyckte va kul när jag och några kompisar spelade ägg-spelet inne på ekorren."

-" Det jag tyckt varit kul under veckan har varit när jag har spelat bandy och fotboll där ute med mina kompisar, och sen tyckte jag även de va kul när jag åkt ner på rumpan från kullen på gården."

-"Det jag tyckt varit kul under veckan var när vi har varit ute på gården för då har jag spelat bandy och fotboll med mina kompisar."

-"Jag tyckte de var när jag och några kompisar lekte ninja ute på gården."

-"Det jag tyckt varit kul under veckan var när jag lekte Enhörningsfamilj med mina kompisar där ute."

-"Det jag tyckt varit kul under veckan var idag när jag och några kompisar först lekte mamma, pappa och barn och efter vi lekt det så lekte vi skola också."

-"Jag har tyckt de varit kul när jag har suttit och ritat teckningar."

-" Det jag tyckte var kul under veckan var idag när jag och några kompisar lekte inne på ekorren i dockis där vi först lekte mamma, pappa och barn och sen lekte vi förskola/skola också."  

vi ses nästa vecka , önskar alla en trevlig helg! 


Populära inlägg