Ekorren: Barnens reflektioner ifrån denna veckan!

 Hej

Idag var det barnens tur att skriva ett blogginlägg om vad dom tyckt varit roligt med denna veckan.

vad tyckte ni var roligast denna veckan?

-  Det jag tyckte de var roligast denna veckan var att vi har varit ute och lekt med alla mina kompisar.

- Det jag tyckte var roligast denna veckan var när vi var ute för jag och två kompisar har bakat kakor i sandlådan.

- Det jag tyckte var roligast denna veckan var när jag och en kompis fick gå till köket och hjälpa till och fixa mellanmålet tillsammans med vår kock. 

Kom där någon på besök i veckan?

- Ja vi fick besök av en trollkarl när vi satt i vår tisdags samling, som strödde ett magiskt stoft över oss alla men vi tyckte det såg ut som glitter. Efter trollkarlen har strött stoftet över oss så fick vi ställa oss upp och då sa trollkarlen till oss att härma henne och vi blev förtrollade till ormar, grodor och sen rallybilar.


Detta är vad några av barnen tyckte var roligast med deras vecka här på ekorren.

Bob fick även åka med en ny kompis hem denna helgen. 


Populära inlägg